Eikun pidät sen heikon kohdan vetareissa. Vahvat vetarit = välitys paskana. Ei mitään järkeä murjoa monen satasen välitystä + asennussarjaa + työtä (ja mahdollisesti lukkomurikkaa), kun sopivan heikoilla vetareilla saat muutaman kympin rempalla 20 minuutissa auton kuntoon..
Mulla on nyt kaksi kertaa hajonnut välitys, ja pari lukkomurikkaa (yksi ARB ja yksi eLocker) kiitos vahvojen vetareiden ja banjon/ poskilaakereiden kiinnityspulttien elämisen. Saa tästä lähin pysyä A1 Cardonen CV- malliset vetarit etuakselilla, maksaa ~135€/ kpl., kestää minkä kestää ja sitten vaihdetaan uusi. Varaosana metsässä mukana kulkee AlloyUSA:n cromot missä on valmiiksi navat kiinni. Hiton paljon helpompaa ja halvempaa kuin rikkoa noita välityksiä
eBaystä löytyy satunnaisesti high pinion D44 banjoja myynnissä mistä saisi rakennettua uusilla putkilla ja haluamillaan ulkopäillä vahvan etuakselin. Hintaahan sille kaikkinensa tulee helposti pari tonnia. Suomessa minulla ei ole tullut viimeisen viiden vuoden aikana yhtäkään HP D44- akselia vastaan, Wagoneerin sopivia low pinion D44 aihioita kyllä.