Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hepsu
Onko noi 2,7 CRD koneen käynnistymisongelmat niin yleisiä kuin on annettu ymmärtää? Pystyykö mistään varmistamaan tai tarkistamaan suuttimien pohjatiivisteitten vuotoa? Eikös vuoto ala keräämään karstaa suuttimen reikään/ympärille?
Kiinnostais tuollainen 2,7 CRD koneinen WJ Jeeppi, mutta foorumit on täynnä kauhutarinoita suuttimista. Kyseessäon kuitenkin aikas kallis remontti jos tarvii suuttimet vaihtaa.
Tavoitteena ostaa sellainen, jossa mittarissa 200-250tkm
|
Ei se suuttimien pakokaasuvuoto vaadi koko suuttimien uusimista, ainoastaan sillon jos se suutin on rökääntyny niin tiukkaan ettei lähe ehjänä irti. Mut ota se muovi moottorinpäältä pois ja kato fikkarilla niitten suuttimien juuria onko mustaa pikeä ja haiseeko siellä kitkerälle kun on auto käynnissä. Eiköhä ne käynnistymisongelmat liity suuttimen sisäiseen vuotoon, joka nyt voi tulla mihin vaan commonrail dieseliin. Ei se oo munmielestä mikään mersu cdi tyyppivika.
__________________
-95 Dodge Ram 2500 4x4 5.9cummins td

-Miekka ja nakki risa polkupyörä

kuskista ainakin tulee neliveto jossainkohtaa iltaa