^- juuri näin.
Ja jos oikein alkaa hifistelemään, niin lyö siihen jäähdyttimen meno- ja paluuputkien väliin "by-pass" termostaatin, jolloin laatikon ollessa riittävän viileä öljy ei turhaan kierrä jäähdyttimen kautta. Esim. talvipakkasilla katukilpisessä offipelissä voi isolla lisäjäähdyttimellä tulla eteen tilanne, että laatikko ei vain lämpene tarpeeksi. Se kuitenkin olisi hyvä olla sen 50-70 asteinen mieluummin, kuin lähempänä nollaa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.
Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.
Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
|