Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 27.01.2005, 14:44
sippis sippis ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: KISKO, Finland.
Viestit: 942
Perusasetus

Mulla oli ensimmäinen ja varmasti viimeinen käynti siinä paikassa

Kannattais myyjien muistaa se juttu että tyytyväinen asiakas kertoo 1-3:lle saamastaan hyvästä palvelusta ja huonoa palvelua saanut kertoo 8-10:lle, tai jotenkin noin se meni

Tota jakso opettajat painottaa opiskelu aikana....


Lainaus:
quote:
Niin, siinä vaiheessa kun myyjä rupeaa olemaan että-ottia-tuota-jos-vaikka-kun linjalle niin kovaan ääneen vain että on se "kumma kun ei raha taloon kelpaa, kiitos ja hyvästi".
Yleensä perästä kuuluu että odotas nyt hetki niin otetaan auto pihalle, tähän voi hyvillä mielin tuumata että "ota vaan joutaa se pihassa seisomaan", ja minen ainakaan taakseni ole siinä vaiheessa katsellut.....enkä katsele

Tietty jos kuukausikaupalla sama jamppa ravaa liikkeessä koeajamassa milloin mitäkin kiesiä niin suhtautumisen ymmärtää, mutta jos tosissaan on kyselemässä ja myyjä jurpoksi rupeaa niin kantapäiden varassa käännös ympäri ja pois...

Automyyjäkin on palvelu ammatissa, se on joskus hyvä muistuttaa niillekin, vaikka miten olisi iso merkkiketju leipätyön antajana....

-- Wannabe OFF-roader --
-J-
Vastaa lainaten