Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruiseristi
Oon ollu n.15v polttamatta ja vaikeimmat hetket oli muutama kuukausi lopettamisen jälkeen (tyyliin  oon ollu x kuukautta polttamatta, eli pystyn siihen sit joskus...) ja muutaman kerran kun on ollut oikeen stressaava tilanne on käsi haronut rintataskua vaistomaisesti.Noi vaikeat vuodet on kaiketi yksilöllisiä , mulla kävi 10v kohalla mielessä ,mut annoin onneksi olla. Mun mielestä 0-linja on helpompi pitää, kuin ruveta leikkimään edes ajatuksella.
Hajuaisti paranee ilmeisesti vieläkin, kun tulee välillä ihan outoja haju-flashbackkejä jostain ajalta ennen tupakointia. Eli jatka vaan omena ja offipalsta linjaa . Eikä sieltä savun seasta sitäpaitsi edes näe mitään tähtiä .
|
No joo, itseasiassa unohdin sen 4kk tuosta "repsahduslistasta". Eli 4kk, 1v2kk, 4v ja 7v. Tähän mennessä pitänyt paikkaansa mulla, edelliset lakot on loppuneet reilussa vuodessa. Oireilu on kieltämättä aina alkanut just tällä tekosyiden keksimisellä.
On se kyl ihme paskaa saatana, että näinkin pitkän ajan jälkeen tarvii edes miettiä moisia. Ja juu, mie myös kokeilen edelleen joka päivä haalarin rintataskut. Ja jos syön keksiä tai näkkileipää, naputan sitä etusormella. Siis silleen "karistan".