Viestiketju: irti savuist???
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 01.12.2015, 20:48
Cruiseristi:n Avatar
Cruiseristi Cruiseristi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 26.05.08
Sijainti: Ojakkala
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti
Mulla on nyt ollut jotenkin vaikeeta. Ihan tosissani jopa mietin nikotiinittoman sähköröökin ostamista.
Luin jostakin, että erityisen helppoa on repsahtaa uudelleen tupakoimaan 1.2v, 4v tai 7v kuluttua lopettamisesta. Eli ehkä mulla alkaa se 4v kriisi nyt kolkutella?
Ei mun tee mieli röökiä ja se röökin hajukin on muutamia hetkiä lukuunottamatta ällöttävä. Ja kun tiedän miten pahalta se maistuisi jos nyt polttaisi, se olisi varma pettymys.
Mutta jotenkin...olis niin kiva mennä ulos, istua laiturille, katella tähtiä ja tuprutella. Tai ajaa autolla päämäärättömästi jonnekin ja tuprutella. Olisko nikotiiniton sähköpiippu ratkaisu, vai olisko se vaan portti aloittaa rööki uudelleen (vaikkei tee edes mieli röökiä)?
Että jos vaan jatkossakin söisi omenoita ja selais Offipalstaa.
Oon ollu n.15v polttamatta ja vaikeimmat hetket oli muutama kuukausi lopettamisen jälkeen (tyyliin oon ollu x kuukautta polttamatta, eli pystyn siihen sit joskus...) ja muutaman kerran kun on ollut oikeen stressaava tilanne on käsi haronut rintataskua vaistomaisesti.Noi vaikeat vuodet on kaiketi yksilöllisiä , mulla kävi 10v kohalla mielessä ,mut annoin onneksi olla. Mun mielestä 0-linja on helpompi pitää, kuin ruveta leikkimään edes ajatuksella.
Hajuaisti paranee ilmeisesti vieläkin, kun tulee välillä ihan outoja haju-flashbackkejä jostain ajalta ennen tupakointia. Eli jatka vaan omena ja offipalsta linjaa . Eikä sieltä savun seasta sitäpaitsi edes näe mitään tähtiä .