Näytä yksittäinen viesti
  #204  
Vanha 27.01.2005, 10:36
sippis sippis ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: KISKO, Finland.
Viestit: 942
Perusasetus

Jos meidät hyväksytään stanuun mukaan niin kisaajia on 29 <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>, ilmo lähti justiinsa....


heikot jutut on renkaat, vinssin puute ja ( tämän voi poistaa listalta... digikameran kuvakapasiteetti)... ( ehkä ajotaito)



Lainaus:
quote:
Tänään otetaan viellä ilmoittautumisia, tällä hetkellä kilpailijoita on 28josta3Eestiläistä.

-alle 3000kg offi-autot punnitaan neuvolassa-
-J-

Edited by - sippis on 29/01/2005 20:18:29
Vastaa lainaten