Jos meidät hyväksytään stanuun mukaan niin kisaajia on 29 <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>, ilmo lähti justiinsa....
heikot jutut on renkaat, vinssin puute ja ( tämän voi poistaa listalta... digikameran kuvakapasiteetti)... ( ehkä ajotaito)
Lainaus:
quote:
Tänään otetaan viellä ilmoittautumisia, tällä hetkellä kilpailijoita on 28josta3Eestiläistä.
-alle 3000kg offi-autot punnitaan neuvolassa-
|
-J-
Edited by - sippis on 29/01/2005 20:18:29