Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN
sikäli jonkinlainen järjestyminen olisi hyvä asia, koska jostain aikaa ei laji enää voi kasvaa, pienethän nää piirit on jo nyttenkin ja jos kisoja saataisiin enemmän (tietty että siellä ois niitä osallistujiakin..) niin kyllähän se varmasti alentaisi kynnystä lähteä mukaan touhuamaan, jos kaveri ajaa huvikseen "kilpaa" niin varmasti se esimerkki synnyttää uusia harrastajiakin  meillä kun ei kuitenkaan kalusto ihan järjettömiä maksa, että on mahikset pärjätä, enempi vaatii vaan taitavaa kättä ja pelotonta asennetta hommaan 
|
niin,kuten mekin tehtiin juukassa.

silläpä mä tätä nyt koetan ehdotellakin.. kun tuskin mä ainoa olen joka haluaisi ajaa ite väsätyllä offroad"kilpurilla" ja ainoastaan silloin kun siihen taloudellisesti ja ajallisesti on mahdollisuus.. > olis pienempi kynnys pitää auto> voisin osallistua useampaan kisaan sellaisella miehitöllä kun sattuu löytymään> kisoja olis ehkä enemmän kun olis niitä osallistujia

eikä tuo pelkästään suunnistusta koskis.. onhan niitä vissiin etelässä muitakin offroad kisoja mihin pitää vakuutus olla,eikös niihinkin pitäs tuo liikennevakuutus kelvata?