Näytä yksittäinen viesti
Vanha 29.11.2015, 06:54
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja A.I Näytä viesti
Sitten kun päätät mitä lukkoa haluat niin ilmottele niin asennan sen sulle. tänävuonna tullu tojotan perät purettua vasta 5-kertaa joten saatan tietää mitä teen
Kiitos kattavasta infopaketista A.I.!!!
No siis eikös nyt kannattaisi "enshätään" se kitka piukata, kun se siellä on olemassa? Ja palata lukkoasiaan sitten myöhemmin tarkemmin, kunhan alkaa tuntua ajankohtaiselta/tarpeelliselta.
Sitä ennenhän tässä nyt on ruosteen hinkkausta, peltitöitä, palkkihelmat, kaikkien ikkunoiden irrotus, ympärimaalaus, pakoputken rakennus, vinssin kasaus ja kiinnitys, ulkopuolisten kaarien teko, työvalot, takapaksin sisustus siten, että sinne tulee tukevampi poikittainen rauta ja apinaverkko. Lisäksi pitäisi päättää tuleeko se vararengas nyt sitten katolle vai edelleen sinne paksiin. Niin tuota, tää lukkoasia ei ole ollut ihan tässä framilla silleen vielä...

Tän infopläjäyksen perusteella se paineilmalukko vaikuttaisi kyllä mulle aika turvalliselta vaihtoehdolta sitten joskus kun on rahaa; ehkä ensi vuoden veronpalautuksista?!
Kallishan se on, mutta toi palalukko kuulostaa pelottavalta. Sen verran ehdin saada kokemusta kylkimyyryn ajosta tuolla norsulla viime viikon pääkallokelissä mutikat alla, että yllätysbonuksena mutkassa kytkeytyvä lukko kuulostaa siltä, että... tarvis varmaan laittaa vaipat ja ostaa toppa Norttia ennen ajoon lähtöä. Ristus.
Kompurahan mulla on jo, T-Max merkkinen, ei ole kytketty vielä. Pikkuinen säiliökin sille on olemassa, sekään ei ole vielä autossa. Olettaen, että olen osannut ostaa oikeanlaisen kompuran, kas kun kävin kaupoilla ihan omin nokkineni.
Mut joo, tuskailen tätä lukkoa sitten myöhemmin. Täs on aikaa kuulostella mielipiteitä ja koeajaa se palalukko jne, ennenkuin tarvii päättää.

Vastaa lainaten