Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso
Mulla on Detroit locker lukot edessä ja takana, ollu kohta viis vuotta ja ajettu kesät talvet ja ikinä ei oo ongelmoinu lukkojen takia mitenkään, huoltovapaatkin on olleet. Ja autossa on jatkuva neliveto eikä napalukkoja. Ehkä automaatti auttaa tässä, kun veto on tasainen. Manuaalia hämmentäessä voi rytkiä enemmän.
|
Mulla on kanssa Discossa Detroit Locker takana, eli toi 100% palalukko ja mun mielestä toimii aika huomaamattomasti, ja toi "uudempi" ei edes paljon napsahtele tai pauku = ei ole kovin äänekäs, kuten kuulemma vanhemmat.
Ollu siellä jo muutaman vuoden ja hyvin pelittää. Toihan on silleen kiva, ettei sitä tartte erikseen kytkeä päälle kun maastossa ajelee.
Jatkuva nelivetohan tossakin on, et saattaa tasata kyytiä pikkasen verrattuna tollaseen missä on kytkettävä ja auto on normiajossa takavetoinen
Rangessa taas edessä ARB eli kytkettävä paineilmalukko ja takana samainen Detroit, sekin ihan kiva yhdistelmä. Toki edessä voisi olla myös kitkalukko, sellaista harkinnut Discoon (Detroit Truetrack). Katuajossa en ehkä tota palalukkoa laittaisi kuitenkaan eteen, mielummin sitten toi kytkettävä jos sinnekin 100% haluaa. Tää siis mun mielipide