Näytä yksittäinen viesti
Vanha 28.11.2015, 08:07
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
Eihän se palalukko nyt noin toimi ja voi sitä käyttää edessäkin, myös liukkaalla.
No valaise nyt meitä tietämättömiä sitten, äläkä irvistele.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-essoliini
Ja perkei lienee vähän suditellu pimppikorollalla jos renkaat menee kahessa viikossa.
No semmonen pimppishän sutii ihan hulluna 1.3l isolohko-voimanpesällä kuivalla asfaltilla. Not.
Eli ihan tavalista katuajoo, silleen kun nyt nuoriso ajelee. Ehkä vähän jotain hiekkatiellä räppäystä myös. Ne renkaat kulahti tosi nopeaan, asfaltillahan se "supatti" mutkissa koko ajan. Ne silleen hieroontui paskaksi, siis ei niissä kestäneet edes kudokset, vaan vaikka pintaa olisi vielä himppu ollutkin, niin kudokset korkkasi ja renkaisiin tuli patteja ja auto alkoi nilkuttaa.
Tää nyt on vain yksi kokemus aiheesta hitsilukko, mutta tällä kokemuksella ei kovin houkutteleva, varsinkaan kun aikomus on Lälliä tielläkin käyttää. Eihän siitä mun maantieuto kyllä PITÄNYT tulla, kun sitä varten ostin Corollan, mutta...no siinä nyt kävi niin, että kun löytää Sen Oikean, niin sen kanssa haluaa olla koko ajan.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan
perjantain tirskahdus
Yhtään en tiiä mitä tapahtu!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SptV
Palalukko on 100% silloinkun on veto päällä. Kun laskee kaasun, lukko irtoaa. Tämän voi todeta fyysisesti napsutuksesta, jota sinäkin kuulit kun oli akseli käyrä ja palat löi yli kokoajan.
Mie olin niin järkyttynyt siitä, että Suzukilla voi kaataa puita, sekä niin pyörryksissä pakokaasuista, etten ehkä muista siitä reissusta kauheasti.
Mut videotallenne on vielä olemassa, joten voin tarkistaa kuuluuko napsutusta mun kirkumisen yli.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja neliveto
näistä lukoista kun ei ole omia kokemuksia, mitä nyt "kaverit" on kertonut
Sama homma mulla. Oon useimmiten ihan sen tiedon varassa, mitä mulle kulloinkin täällä syötetään.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja neliveto
ei muistikuvia
Ok, Lälli on menossa jakopäähuoltoon, niin siksi kyselen. Mutta sen pumpun kunto selviää siellä sitten, vaihtakoon jos on tarvis.

Eli joo, olen ryhtynyt kermaperseoffariksi, enkä aio tehdä jakopäätä itse, vaan korjaamon setä saa tehdä sen.

Lukoista siis kiristetty kitka, palat tai paineilma olisi vaihtoehtoja.
- Kummassa perässä sen lukon sitten pitäisi olla, jos valinta on kytkettävä lukko?
- Kiristetyn kitkan maantieominaisuudet?
- Kuinka usein sitä kitkaa sitten pitää huoltaa ja kiristää, kun A.I. mainitsi, että kuluminen on nopeaa?
- Mites muiden lukkojen huoltoväli & huollon hinta, mikäänhän ei ole ikuista (paitsi Tojota).

Vastaa lainaten