Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Micco
Sen kitkalukon saa selville myös renkaita pyörittelemällä. Kitkalla pyörii samaan suuntaan ilman kitkaa eri suuntiin. Tai sit kaveri pitää toisesta renkaasta kiinni ja ite koittaa toista pyörittää. Huomaat eron kun vertaat etu ja takapään toimintaa renkaat ilmassa, ellei sit ole edessäkin lukko.
|
No juu, ei mulla ollut käynyt tämä lukkoasia mielessäkään. Varmaan siitä on myyjänkin kanssa ollut puhetta ja ehkä Sermaxkin on asian todennut kun aluksi Lälli oli sen tallilla. Mutta enhän mie kaikkea muista enkä huomaa, tässä on nyt tullut autoilun tiimoilta niin paljon uutta, että väkisinkin valuu ohi ymmärryksenkin. Ja kun en mie niin ole niitä lukkoja vielä osannut kaivatakaan, olen just enemmän huolissaan jostain ruostetäplästä mikä ei merkkaa mitään.
Mut tosiaan onneksi päämekaanikko oli tarkkana tässä asiassa, niin meni oikeat öljyt sinne. Mie olisin kaatanut varmaan kaikkiin reikiin samaa.
Lainaus:
|
Alkuperäinen kirjoittaja Cruiseristi
Eikä oo merkannu parkkipaikkaa ?Ja tietty jos se haju ei seuraa kotio , niin todennäkösesti se on lähtösinkin sieltä työmaalta .
|
Ei se tähän menessä ole ainakaan mitään tiputellut, vaikka seisois viikonkin samoilla sijoillaan. Ekan kerran oletin, että työmaa haisee, tokan kerran haistoin sen saman hajun myös töiden jälkeen kaupan pihalla. Toisaalta kotipihassa en ole huomannut. Täytyy tänään kunhan toi päivä tuosta valkenee, niin käydä tuossa kotipihalla ryömimässä ja haistelemassa. Toivottavasti se oli vaan työmaa mikä haisee. Tietty mie heti pelästyin että noniin taas tulee Lällin To Do-listalle lisää hommaa - ja kun haju oli sellainen, että jopa mie sen tunnistin, kun kerran olen Lälin pyllymehuissa piehtaroinut (eikä se haju lähtenyt suihkussakaan, niin piti jättää treenitkin väliin sen takia).