Näytä yksittäinen viesti
Vanha 26.11.2015, 22:50
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Otsikon mukainen kysymys on tullut meille entisille täällä esiintyneille
offareille. Ehkä laji on muuttunut? Enempi sohva hommiks=netti?
Facebookissa on osallisia, muttei mitään rakentavaa seurattavaa vain ykkös kuvia ja kehuja.
Onhan täällä ollut ja on useita tosi hienoja rakennus juttuja.
Jotakin on muuttunut asenteissa tai jossain?
Mulla lähti mielenkiinto täällä urakointiin, koska en tykkää uhkailusta ja peen toimiin ko. asiassa!
Ite en facebookissa hengaile mut täs palstalla kyllä,ja siinä mun 95% netti hääräilystä onkin. Muu netti hääräily on osien ym. tiedon etsintää lähinnä maasto autoiluun liittyen. En minäkään netissä autoja rakentele enkä ajele,vaan tallissa ja pitkin ojia enkä laiskuuttani viitsi dokumentoida kaikkea tekemääni,en koe sitä velvollisuudekseni. En menis kenenkään asenteita tai muutakaan kritisoimaan. Herää kysymys mitä oikein ajat takaa? syytteletkö noin yleisesti vai vedätkö vääriä johtopäätöksiä? Mut mitä tulee Peen väittämääsi käytökseen ni jos se on rikollista ni tee rikosilmoitus,jos muuten vaan vittumaista ni kerro se kaikelle kansalle ni jokanen saa päättää onko se Pee mulkku vai ei. Se mitä minä olen olllu Peen kanssa tekemisissä ni hän on ollu rehti ja jämpti äijä,mut jos se ei sitä ole ni kiinnostais tietää.