Belaruksessa 2004 vuosimallin isme 140L ja olen ollut hyvin tyytyväinen
Tosin isme tarjoaa belarukseen mallikohtaista apurunkoa, ei ole sellainen laukkain kuten fordi oli omalla kuormaajalla tai 702 valmet "james" kuormaajalla
Tuttu kirosi valtran kuormainta kunnei kuulemma ole kuin pari nopeutta joilla voi maantiellä ajaa, muuten lähtee laukkaamaan
Eli mahdollisuuksien mukaan kannattais kokeilla erikuormaajia, et millaisia muilla on koneet ajaa
Ite tykkään kauhan asento tikusta ja kauhan lukituksesta, vaatii ulos hyppäämisen, mutta lukitsee ite itsensä kun kauhan kääntää ylös. eli tapit auki kauha maahan ja toinen tilalle, kääntö yläasentoon ja kauha lukittuu itse
Lisävarusteena saa hydraulista irroitusta
Äkkinäiselle isme vaikuttaa hullulta kun heiluu ja huojuu runsaasti, mutta kuulemma se on tarkoituskin olla "vetelä" niin ei ratkea rasitteessa, eikä ainkaan auraa puskettaessa ole vielä väsähtänyt ja on ilman sivutukia
Kiveenkin olen sen puskenut niin kovaa, et istuin lattialla penkin edessä
Riippumatta minkä merkin kuormaajan lopulta hankit niin kato, et on molemmissa päissä käyttövaijerissa silmät, sillä muovikuulalla ei tee mitään, ratkeaa kesä lämpimälläkin
Sen jälkeen kun tuli vahingossa lenkki-lenkki vaijerit ja kahva uusittua ei ole tarttennu vaijereita ihmetellä