Näytä yksittäinen viesti
Vanha 25.11.2015, 20:47
Mikko81 Mikko81 ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 11.06.14
Sijainti: suomi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jetson Näytä viesti
Terve. Kertokaahan kokemuksia suzuki grand vitara 2.5 v6 bensa koneella että millainen peli on? Tulisi itselle ensimäiseksi neliveto autoksi ja pää tarkoitus on arki ajoa ja metsästys ajoa.
Itellä samanlainen, samassa käytössä. Tiellä ihan kohtuullinen ajaa, bensaa vie sen kympin vakioo isommilla pyörillä, tai ainakaan minä en sen alle pääse. Hankeen ja mettään menee ihan siinä missä muutkin risukeulat. Varaosia saa tarvikeliikkeistä nihkeesti, mutta ulkomailta kyllä löytyy, suzukilla lähes kaikki älyttömissä hinnoissa.
Jakopää kannattaa kuunnella ettei lätkytä, tai vaihtoehtoisesti ostaa sellanen mihin on ketjut vaihdettu, alkaa tuossa 200000 km paikkeilla ääntämään, ja on suomessa teetettynä mielettömän kallis operaatio, pelkät osat oliko 1600€ ja vaihtoon ei päivä riitä. Jakopää on neljällä ketjulla,kolme kiristäjää ja rattaat. Ite tilasin Ebayn kautta sarjan 160€ ja pari iltaa meni ihmetellessä. Ite vaihto ei oo ihmeellinen homma, kaikki on merkattu hyvin, mutta purkamaan joutuu melkolailla ennen ku on romut näkösällä. Muutenhan tuo on ihan varma peli, mä oon ajanu nyt 2 vuotta ja 40000 km ilman sen suurempia murheita.
Vastaa lainaten