Näytä yksittäinen viesti
Vanha 25.11.2015, 06:56
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Ihan villi veikkaus ettei tuo suomen verotus ainakaan tätä hommaa paranna. Täällä porukka nillittää kuinka uuden auton ostaja saa olla melko varakas kaveri. Kyllä mä voin todeta että sen paskan vanhan läpimädän maasturin omistaja saa olla muuten aika helvetin rikas kaveri suomessa. Verot on ihan helvetisti niissä, ne kuluttaa ihan helvetisti (eikä tuo polttoaine ole yhtään sen halvempaa vaikka öljyn hinta putoaa koko ajan) ja vakuutusmaksut tuppaa olemaan melko korkeita. Sen takia itse en omista maasturia.. Ei kun hetkinen. Mä muuten ostin mulle maasturin eilen kun halvalla sai Mut ostin myös eilen sen uuden autonkin. On edes joku peli mitä ei tarvi koko ajan ropaa.

Toinen mikä syö harrastusta on vallitseva talous tilanne. Ei vaan ole varaa. Kaikki potkitaan pihalle. Eikä ainakaan pk-seudulla tai sen läheisyydessä nyt ihan kauheesti ole laillisia ajopaikkoja. Sekin vähän syö kun kerran kuussa ehkä voit päästä ajamaan ja juuri silloin se emäntäkin haluaa lähteä jonnekin. Silloin omistaa maasturin, millä ei pääse edes maastoon.

Nämä on silti näitä henkilökohtaisia valintoja. Nettioffailua on vaan paljon halvempaa.
Vastaa lainaten