Kovaa ajoa ja varustelua on tuossa ollut. Kesän Hiipinänreissun jäljiltä piti korjata pari ruostepaikkaa. Mulla on yleensä tapana kaikkien pikkuhommien mennä vähän överiksi ja niin kävi myös tämän kanssa. Aschroftin Torsenit saatiin kesällä molemmille akseleille ja niihin olen ollut pirun tyytyväinen.
Alkuun piti vain siirrellä ECU eri paikkaan, johtuen että auto sammui Umbajärvessä tuonne...
Lähti sitten hivenen lapasesta tää touhu, mutta tulee ainakin hyvä...
Samalla tulee uusi runkoonhitsattu vinssipeti eteen ja varaus takavinssille. Seuraavana menossa kuumasinkkialtaaseen, kun saa loput hitsaukset tehtyä. Jousitusta olis tarkoitus samalla päivittää vähän jäykemmäksi, pistää taa spacerit jousille ja leikata vähän kaaria + pistää levikkeet. Jakikseen tarkoitus nyt samalla kun on irti, tihentää välitystä ja pistää jakikseen ja vaihteistoon uusi masterkitti käyttöön.