Näytä yksittäinen viesti
  #62  
Vanha 23.11.2015, 22:36
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

vanha suola janottaa...


alku vuodesta 2009 myin tänmän auton kaverille ja nyt tää pääty takas minulle.

gr oli saanu hieman modifikaatiota aikojen saatossa.

autoon oli tullu ulkopuoliset turvakaaret, 38,5 boggerit, kevennetty jokakohdasta, mekaaninen vinssi ja takajousitusta oli muokattu.






hetihän tätä piti alkaa huoltamaan ja muokkaamaan oman mielen mukaiseksi. autohan on ollut viimeksi leimassa 2009-2010 ja sen jälkeen vaan räppäilty menemään...

liian pienet kuppijakkarat sai väistyä ja tilalle laitoin recarot jotka on peräisin gsi astrasta...




vaihteiston kannatin palkki ja pohjapanssari oli kiinni hitsaamalla joten rälläköin ne irti ja tein uudet oman maun mukaan, tällä kertaa pulteilla kiinni





autossa oli paikallaan välitetty jakolaatikko mut siinä oli pitkäpuoli hirttänyt kiinni kun oli ollut liian jäykät öljyt laatikossa.



sorvari sorvas vanhan laakeripesän pois ja laitto krymppäämällä uuden holkin pesäksi joka hoonattiin oikeeseen toleranssiin. myös laakerin öljynsaantia parannettiin tollasilla öljyurilla...




Jakis kasassa ja sisältää tosiaan 3.7:1 pikkupuolen välityksen...




hieman hifistelyä, mankka, kaiuttimet ja subbarit löys paikkansa






Palstalta bongasin lukkomurikan etten ja kompuran katkasioineen ja piuhasarjoineen, pitihän ne heti ostaa pois kuleksimasta.
on kyllä sitten niin kopioitu ARB:sta kuin olla ja voi.




Lukko jäi oottelemaan asennusta, kompuran laitoin turvakaareen roikkumaan ja katkasiat löysivät paikkansa...







koeajo lenkillä takapihalla sitten patrolli päätti heittäytyä katolleen, ei kyllä mitään käyny mut tavarat vaihto järjestystä auton sisällä




päivitellään taas kun saan jotain aikaiseksi....
Vastaa lainaten