Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 23.11.2015, 14:59
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Joko öljystefa tai sitten takajarrun sylinteri. Todennäköisesti stefa; vaihdat samalla sitten molemmille puolille uudet stefat ja uudet pyöränlaakerit. Vaihtaminen ei ole kovin järjetön homma, vaatii peräkopan aukaisun, keskitarpin irrotuksen, C- clipit pois ja vetarit ulos. Vanhat romut lähtee esim. vetovasaralla, tai kehittelee itse sopivat ulosvetotyökalut.

Uusi laakeri menee paikalleen vanhan laakerin avulla varovasti vasaralla naputtaen, stefan joko nakuttelee varovasti paikalleen sopivalla holkilla, tai sitten kehittelee kierretangosta, isoista prikoista ja muttereista asennustyökalun.

edit: Niin jaa.. siis jarrurummussa sisällä vai ulkona? Kannattaa melkein varmistaa se takajarrun jarrusylinteri, niitä tuppaa välillä vuotamaan myös.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten