Tallimatka sujui hyvin, tiet olikin vähän ehtineet sulaa. Eipä kyllä tullut tallilla tehtyä oikeastaan muuta kuin juotua kahvia, ja eilinenkin meni kotona sängyssä voivotellessa Panacodin voimalla. Onnistuin perjantain treeneissä nyrjäyttämään jonkun nikaman yläselästä ja eilen sain sen vasta "tuhannen Panacod-pöhnässä" rusautettua paikalleen. Tänäänkin oli vielä vähän höntti olo ja ärsyttävä jomotus lapojen välissä.
No kahvien lisäksi se jakiksen panssari löysi paikkansa, tosin eri osoitteesta. Kahvit meni tietenkin omaan napaan ja panssari Lällin masuun.
Sisätilan lämppäri päätyi kiinnitettäväksi keskikonsolin kanteen, syystä että olen nyt kahdesti meinannut polttaa Lällin, kun mulla on jäänyt vähän jotain takkia ja roskista ja muuta roinaa lämppärin päälle, kun se on pyörinyt etupenkillä ja lattialla ja milloin missäkin...

No nyt se on asiallisella paikalla, eikä pääse putoamaan ja/tai hautautumaan enää minnekään.
Kotimatkalla pissapoika lakkasi toimimasta ja pysähdyin tienposkeen lisäämään Lasolia. Pissapojan säiliö olikin kuitenkin puolillaan sinistä vettä, joten hetken koin jo epätoivoa, että nytkö sekin meni sitten rikki ja yhyy. Heittelin lumipalloja tuulilasiin ensiavuksi ja lumipallolla tuli pestyä myös kuraiset ajovalot ja sitten matka jatkui valoisammissa merkeissä. Kotipihassa sitten fikkarin valossa tutkin vähän tarkemmin, niin se puolillaan oleva säiliö olikin ajovalojen pesurille ja pissapoika löytyikin ihan muualta ja oli myös tyhjä. Ei muuta kuin Lasolit sinne ja end of story.
Löytyi tuollainen irrallinen johto polttoainesuodattimen luota, mikäs lienee?
Jakiksen panssari on nyt pahaenteisesti maalattu. Toivottavasti tätä tekstiä ette näe palstalla enää toiste...
Sisätilan lämppärin asemointi. Lälläri tulee sitten keskikonsolin etuseinään pystyyn, kunhan tässä nyt kerkiää...