Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Machist
raidetangonpää
- ei kestä metsäajoa?
- kuluu suht nopeasti
+ ei vaadi kiinnityksen muuttamista/poraamista
+ ei maksa paljoa ja suht helppo vaihtaa
Eli loppujenlopuksi tuo raidetangonpää on järkevin valinta? jos korottaa lisää niin sitten tuo korikiinnike hommattava.
Auto on kuitenkin 90% maantieajossa ja haen vain säädettäviä panharjeja että akselin saisi keskitettyä + etupanhardi on kulunut, niin etupää on hieman vetelä
|
Tässä pari kuvaa mitkä selventää tuon pallonivelen käyttäytymistä korotuksen kanssa. Ensimmäisessä kuvassa työkaverin Ram vakikorkeudella:
Seuraavaksi mun auton ~2,5"korotuksella:
Mahtaa niveltä vituttaa kun ajaa ristiriipuntaan ja oikea puoli tippuu alas...
Ohuesti kyllä harmittaa kun kiireessä tuli viime talvena laitettua vakio panhardi tohon mein Jeeppiin, se kun sai tällä viikolla safarointi/vara-auto statuksen

No, laitetaan alustaa pikkuhiljaa parempaan iskuun.