Pikkuhiljaa täältäkin valmistuu käikälettä ja leikkelettä aina kun on vapaa aikaa.

Ollu mun kanttauskone kovas käytös tän rojektin aikana
Tuolleen siihen hahmottelin jotta tulis...
...ja rungon alapinnan tasalle tietenniin jottei pöki kantoohin. viikolloppuna koitan paasata vielä tuonne välihin edestä alle sopivan raudan ja hitsuuttelen kiinni nii se saavuttaa lopullisen jäykkyytensä.
Työstön perusteella ei VARMASTI rikkoonnu vaikka ajaas sata kertaa kivehen erestakaasi ja uurestansa, on meinaan sen verran tuhtia matskua rälläköörä, porata ja vääntää.
Akselinpään korvakot on vielä työn alla, kyllähän muuten tuollasten korvakoiden teko on heleppoa ku kakun pala, mutta tuommosten siistien pyöreiden kolojen teko esim akselputkea varten rälläkällä vaatii aikaa ja hermoja
Nyt on sellanen hyvä tasaisen tappava tahti, vapaa-aikaan nähden (eilen 1h ja tänää 1,5h)

mutta mikäs kiirus täs on, paitti pyhänä aattelin aittaa kopan päälle

taitaa torellisuures mennä ens viikollopulle. Kun alustakomponentit ja tekniikka ja kori on löytäny paikkansa nii ois tarkotus esitellä koko rojektin sielu, meinaan näiden jutskien jälkeen seuraavaksi tehtävät osaset on ainaki mulle henk koht sellanen tulikoe, että pystyykö sellasia tekeen itte tällääsis olosuhteis. Vähä jännittää etukätehen, 20% torennäköösyys että tuloo hyvä ja 80%todennäkösyydellä sutta ja kauhea vaiva

puolisen vuotta kattelin netistä että onko joku tehny sellaasia itte, ja lopuksi löysin ameriikan offisivustolta kun joku oli kysyny voiko sellasia tehä DIY meiningillä. Ainakin sielä kysyjä haukuttiin lyttyyn ja sanottiin maiilman paskimmaksi ideaksi, ja hae ennemmin kaupasta. Challenge accepted!!
Pysykää kanavalla!