Näytä yksittäinen viesti
Vanha 25.01.2005, 22:22
jjtp jjtp ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 13.02.04
Sijainti: hamina, Finland.
Perusasetus

mun mielest oli aika asiallinen litania mitä mulppy tohon kirjotteli.
mä jos tarvin jotakin osaa niin mua ei hirveesti kiinnosta mitä se jenkeissä maksaa tai millä sen ruotsalaiset myy,mutta pidän kuitenkin hyvänä että alkaa olla joissakin tuotteissa hintakilpailua myös kotimaassa.
kyllä mä ainakin luotan esim nettisivujen hinnoitteluun sen kyllä pitäisi olle kunnossa! tai edes jonkin moinen maininta että hinta vaihtelee kurssin mukaan!
jos olisin ostamassa esimerkiksi pokkereita vaikka kokoa 33x12,5x15, toinen putiikki ilmoittaa sivuillaan hinnaksi 509€/kpl luotan hintaan. kysyn myös tarjouksen toisesta paikasta mikä kokemuksen ja kuulopuheen mukaan myy samaa tuotetta edullisesti,hinnaksi ilmoitetaan 912€/4kpl.
luulen että ostopäätös on samalla kertaa tehty!!,eikä noi hinnat nyt ole suinkaan tuulesta temmatut.
jos joitakin nettikauppaa pitää niin pitää se hinta olla oikeesti näkyvillä eikä aleta arpomaan alennusta sen mukaan jos ostajan naama miellyttää myyjää ,mä en ainakaan viitsi turhaan vaivata myyjää hintoja kyselemällä.
jos jotakin tarvin niin käyn hakemassa sen sieltä mistä sen kotimaassa saa jos samalla tuotetta saa useammasta paikasta ja vielä ilman hinta kardellia hyvä niin.

Vastaa lainaten