Tänään sain sitten revittyä tuon remmiahtimen vekkaan konehuoneesta. Remmiahdin oli ok ja siinä mitään sen ihmeellisempiä. Tämä tuli portattua ennenkuin laitoin paikalleen, kun tuon American Joen viimestely on sen verran karua jälkeä

Samalla tosin hain hiukan lisää virtaavuutta ja koitin ehkäistä ahtoilman lämpiämistä.
Sitten aloin hiukan kattelee nuit tukirautoja paremmiksi. Nythän tuo tukihomma on kaksiosainen ja aivan turhaan pulteilla kasassa. Koko pakettina se kuitenkin laitetaan sisään ja otetaan pois. Hitsaan koko roskan yheksi osaksi.
Vahvistelin sitten hiukan sitä ja hitsailin kivoja kolmiovahvistuksia hiukan joka paikkaan

Oli meinaan revenny muutamasta kohasta aika pahasti, eli lie tuohonkin tulee sitten hiukkasen vääntöä.

Hiukan on tuo aluslevy osa viel kesken noilta osin, missä näkyy nuita putken leikkauskohtia, mutta parempaan päin mennään. Huomenna (hope so) jatkuu.