Näytä yksittäinen viesti
Vanha 17.11.2015, 11:59
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 2,4TD Näytä viesti
Sulla jesse joitenkin kummasti tarina muuttuu matkan varrella, noita ensimmäisiä kertomuksias muutat aika radikaalisti ja lisäilet asioita. Hyvä kirjailija tai tarinankertoja, ainakin sivuharrastuksena menettelee
no siis tuossa se kokonaisuudessaan oli se millä tavoin hajosi jne. vasta seuraavan päivän aamuna kun olin saanut hinattua auton pihaan niin selvis mulle kun piruttain ajattelin katsoa turbon siipien kuntoa niin sieltähän putosi akseli missä imusiivet hieman ottaneet osumaan. Ja tosiaan kun purin konetta niin kannen oton jälkeen nostin koko koneen pois nokalta moottoripukkiin jonka jälkeen purin öljypohjan ja homma alkoi selventyä. ja tosiaan yks kaula oli jumahtanut se kk oli mennyt sellaiseks ihan matan näköiseksi vrt muihin kankiin jotka olivat ihan öljyiset. Tiedän joo että A mulla on dementtiaa jo näinkin nuorella iällä ja ei vain muista kaikkea tai jos muistaa niin ei ihan silmä tarkasti heti kumminkin tapahtumasta on jo aikaa jonkun verran kun 2014 ennen kesää se laukesi.
Vastaa lainaten