Lepa laitto taas viestiä kuinka komeesti sen bj laulaa ja kohta pääsee koeajolle. Ajattelin että tämän härvelin tauko oli sitten tässä, nyt ei hidastella!
Tuli tänään rungonpään korvalliset tehtyä noille jakareille. Aluks aloin hitsaileen muiden rojekteista vakoiltua perinteistä mallia...
...mitä h*lvettiä? Ensinnäkin mitä mä tollasilla ankkureilla auton alla teen

ja toisekseen nois ei oo omaa suunnittelua häivääkään!

Mun mielestä noi voi olla ihan pienet ja sirotkin. taas tuli turhaan kulutettua rasiaporaa ja rälläkkää

Niimpä istahin alas hetkeksi
Rälläkkä käteen, vähä ruuvipenkis lekaa, vanhasta etukuormaajankiinnikkeestä sopiva holkki sisään:
TADAAA!!!!

Ei pitääsi tarttuulla kivihin ja kantoohin. Tarkkojen helmitaululla mitattujen lujuuslaskelmien mukaan kaarevat muodot tuo lisää jäykkyyttä

Rangen puslat tulee.
vesileikkaamosta tulleet akselinpäänkorvakotki kohtas rälläkän ku hioin niistä vähä matalemmat

Tosi haitekkiä ku rälläkällä pitää neki pilata

Tuli ainaki 3cm maavaraa lisää
Taka-akseli tuli siivoiltua vanhoista kiinnikkeistä, kyllä ny kelepaa neliklinkkiä sovitella sitte

Lepalle mulla on viesti, ei haittaa vaikka sun auto tulis varemmin valamihiksi, voit lähtiä reitille muutamaa kuukautta ereltäkäsin, otan sut sitte kiinni, onhan mulla mersun moottori