Näytä yksittäinen viesti
Vanha 15.11.2015, 21:15
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Perusasetus

Lepa laitto taas viestiä kuinka komeesti sen bj laulaa ja kohta pääsee koeajolle. Ajattelin että tämän härvelin tauko oli sitten tässä, nyt ei hidastella!
Tuli tänään rungonpään korvalliset tehtyä noille jakareille. Aluks aloin hitsaileen muiden rojekteista vakoiltua perinteistä mallia...

...mitä h*lvettiä? Ensinnäkin mitä mä tollasilla ankkureilla auton alla teen ja toisekseen nois ei oo omaa suunnittelua häivääkään! Mun mielestä noi voi olla ihan pienet ja sirotkin. taas tuli turhaan kulutettua rasiaporaa ja rälläkkää Niimpä istahin alas hetkeksi

Rälläkkä käteen, vähä ruuvipenkis lekaa, vanhasta etukuormaajankiinnikkeestä sopiva holkki sisään:

TADAAA!!!!
Ei pitääsi tarttuulla kivihin ja kantoohin. Tarkkojen helmitaululla mitattujen lujuuslaskelmien mukaan kaarevat muodot tuo lisää jäykkyyttä
Rangen puslat tulee.

vesileikkaamosta tulleet akselinpäänkorvakotki kohtas rälläkän ku hioin niistä vähä matalemmat Tosi haitekkiä ku rälläkällä pitää neki pilata Tuli ainaki 3cm maavaraa lisää

Taka-akseli tuli siivoiltua vanhoista kiinnikkeistä, kyllä ny kelepaa neliklinkkiä sovitella sitte

Lepalle mulla on viesti, ei haittaa vaikka sun auto tulis varemmin valamihiksi, voit lähtiä reitille muutamaa kuukautta ereltäkäsin, otan sut sitte kiinni, onhan mulla mersun moottori

Plus muita romuja

Viimeksi muokannut Häänrik : 16.11.2015 08:29
Vastaa lainaten