Juu...tsemppiä vaan HDJ80:lle projektissa. Muista tehdä muistiinpanot ja ottaa kuvia...nimittäin jos en luovu tuosta omasta KC:stä koskaan niin ehkäpä joskus 10-15vuoden päästä vois tehdä ton kiinteen etuakselin vaihdon itsekkin =D ja silloin tietenkin tarvii tietotaitoa. Niin paitsi että varmaan samoilla tulilla sitten laitetaan Volvon porttaalit =D
Noista King Capin etuperistä....luulen, että ihan stetsonista heitettynä 99,5% ajaa ilman mitään etulukkoa, 0,2% käyttää hitsilukkoa ja 0,3% ARB:n paineilmalukkoa. Kyllä ne nivelet on kovilla 100% lukolla ja isoilla renkailla jyrkkään käännettäessa ja vedätettäessä. Ainkin kuulopuheiden mukaan retkukeula Hiluxi särkee 100% lukolla herkästi vetoniveliä, tuskin isoja eroa mitotuksissa/materiaaleissa? Jenkkilässä käyttävät jonkun verran ARB:n lukkoja Nissaneissa mutta ei isommin oo rikkoneet voimansiirtoa edestä (tosin ajavat enimmäkseen 33" renkailla). Mutta kytkettävässä onkin se mukava puoli, että kytkee lukon vain todella pahoissa paikoissa ja käyttää kaasua silloin sievästi. Jyrkät käännökset ja hapetettavat paikat voi vetää tarvittaessa avoimella etuperällä.
-- Eino Grön ja ikivihreät tangat....häh? --
|