Näytä yksittäinen viesti
  #13  
Vanha 25.01.2005, 19:40
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

Lainaus:
quote:Olispa se vaan mainiota kokeilla joskus tuolla lällissä, miten tuommonen Mersu kaikilla mahdollisilla luistonestopilipalihärpättimillä etenee. Ja kuinka huolettomasti. Luulenpa, että se ABSn rutina, luistoneston kitinä, kojetaulussa vilkkuvat valot ja lopussa helevetinmoinen savu lopulta pakottais sen maasturimiehen etenemään lavetilla kohti VEHOa. Kun taas joku kuppanen LäJäHoJo mönkis ja mönkis ja uppoais ja mönkis... OkeiOkei.. Onhan tuossa GeeMersussa vissiin jumilukot vai onko..
by - Nalle
Älähän mitä, Huulilasi otti ja testas uutta G-vankkuria tässä joku aika takaperin...sitä lehteä tuolta kasan alta penkomaan mutta jos en totaalivituraleen muista niin hitaalla alueella kone ohittaa ABS:it ja ei kuulemma muutenkaan rutistele eikä vilkuttele valoja kojetaulussa vaan menee eikä valita. G-vankkuri on ihan oikea maasturi ja kuulemma(tuulilasin mukaan) kaikki akselit lukittuna auto on notkea kuin rautakanki pakkasessa ja taloudellinen kuin mikä, maastossa karkeasti 50l/100km. Siinä jutussa sanoivatten että oikeasti G menee akselit lukittuna ihan melekin mistä vaan tarjoaa menolleen, tartte ku painaa kaasua ni a'vot....

ML on kans kelpo kulkine, sehä jurassic park:ssa matsasi tosissaan sen liskon kanssa ja ei ois varmana ollut paljosta kiinni ettei johtotähti ois voittanna. Möllin voi ajaa kans syvälle suohon ja sit kantsii soittaa paikalle mahdollisimman monta HJ/LJ-kuskia apuun, ihan sik vaan monta että saadaan monelle toyota-maasturi kuskille virne naamalle ja mölli kuskit palautettua ruotuun(G-sarjan kuskit ei sit vedä tätä ML-juttua palkokasvina nenuun, eihän...)

-- Wannabe OFF-roader --
Vastaa lainaten