Näytä yksittäinen viesti
Vanha 11.11.2015, 15:24
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
onks noista Cruisereista sitten monestakin kiertynyt auki ja pudonnu?

Tollanen metrisellä varrella apinanraivolla täyttöpropun kiinnivetäminen on kyllä takuuvarma kierteidentappaja (mille tahansa propulle jos alumiiniin vedetään), jos ei valmistajan antamalla momentilla pysy.....itse aukeemisen pelossa laittasin ennemmin ihan järkimomenttiin ja vaikka Loctiten hydraulitiiviste/lukitetta olikohan 540, luulis pysyvän ja saavan auki vielä normaalityökaluin...
Siis mä en ole koskaan tavannut tai kuullut etteikö jokin asia pysyis kiinni jonka sisällä on öljyä tms.. olen vain kuullut sanonnan " vähän hikoili niin jälki kiristin sen verran et hikoilu loppui" ja sit kun tarkemmin tiedusteli niin se oli se vanha tiiviste sen verran hyvä kuntoinen että mä jätin sen sinne. Voihan se tiiviste olla hyvä kuntoinen mutta se että kun usein se tiiviste on painunut kasaan jolloin samalla arvolla kiristäessäkin se pultti menee syvemmälle ja näin ollen voi pahimmassa tapauksessa loppua jommasta kummasta kierre ja kyllähän te sen tiedätte kun kierre loppuu ja väännetään oikeeseen kireyteekin että lähteekö se auki ja millä tavoin. Ei huviksee ostaessa merkki liikkeestä öljyn suodattimen tms tule mukana automaattisesti sen tod näköiseti cupari aluslevy pultin alle

Viimeksi muokannut jesse89 : 11.11.2015 15:27
Vastaa lainaten