Juu, kyllä se turhan myöhään käynnistyy. Toisaalta normi käyntilämpötila kun pyörii 90-100°C:ssa niin varsinkin tuolla satkun paikkeilla pyörivässä koneessa pelivara on aika pieni että keittääkö vai ei.. varsinkin kun XJ:ssä muutenkin tahtoo olla pellin alla turkasen kuuma.
Kuten Jamant jo aiemmin mainitsi, niin kannattaa rakentaa pakko- ohjaus flektille. ZJ:n heavy duty visko käy XJ:hin (tosin en muista toimiiko renixeissä), siirtää XJ:n propellilla ilmaa aika hyvin. Toi viskoflekti on yllättävän hyvä, pari vakiota sähköflektiä ei pääse lähellekään samaan ilmantuottoon kuin yksi toimiva XJ:n visko.
Jos sähköflektin laittaa, niin kannattaa katsoa että se todellakin siirtää kunnolla ilmaa tai koko virityksestä ei ole mitään hyötyä. Ensin perusasiat kuntoon, eli jo mainitusti uusi ehjä syylari, ehjä visko, ehjä vesipumppu, ja järjestelmän huolellinen huuhtelu. Ilmanpostoreiät konepellin takareunassa auttaa myös huomattavasti, lämmin ilma nousee ylös ja flekti puhaltaa sen aika helposti ritilöistä ulos
ZJ 5.9:ssä näkee talvella miten paljon ne alkuperäiset - alapuolelta varsin tehokkaasti suljetut - ritilätkin poistaa lämpöä. Ritilöiden alla olevia muovisia loiskelevyjä rasiaterällä rei'ittämällä puolet konepellistä sulaa yhdessä hujauksessa