joo mie pesin järjestelmää tänään puoli päivää ja ihan puhdasta vettä tulee läpite joka paikasta, vaikka ajas kuumaksi, mutta kun survasee puolenkymmentä sellasta 100m vetoo täyskaasulla, niin jovain alkaa nousta kohti punarajaa.
mittasin pois lähtiessä, että 3kpl 10" flektejä menee suoraan siihen syylärin kupeeseen vierekkäin, eli visko kuikkaan (kierrosherkkyyttä

) ja lämpölaukasulla ja pakkosyötöllä flektit+ reikä konepeltiin+ vesiruutat ala jokamiesluokka syylärin ulkopuolelle, niin josko noilla tasottus..
perkele tässä muuten mitään jos ois oma auto, niin vetäsin viel sokeriksi alusyylärin ja öljynjäähdyttimen moottoriöljyille suoraan, mutta kun tuo tämän hetkinen päämekaanikko kielsi tuhlailemasta nyt ylettömiä, varsinkin kun loppuvuonna ei oikeen taida olla kisojakaan

pari muutakin muuttujaa viellä et tää keksintö on ns täysverinen crossari, niin pitää nyt vähän miettiä ja koeajaa, ennen kun hamstraa varaston täyteen romua, mitä ei sit välttis ehi laittelemaan kiinni
superhauskahan tuo on ajaa, kevyt auto, herkkä kun mikä vastaamaan kaasuun ja tottelee ohjausta kun ajatus, senkun paiskoo kulmasta toiseen, varsinki takavetosena on asfaltilla ihan hillittömän hauska räpätä, koska WOIMAA ON

no ei sitä oikeesti mitään drifteri määriä ole, mut teho/painosuhe on kyllä ihan oikeesti kohillaan.. ainoo mitä kaipais, ois "vartin" nopeempi ohjaus ja lyhyemmät vaihdevälit, mut niiden säätö tulee vast sitten ku Henkka on kunnolla ajanu autolla, koska pääkuskin mukaan se säädetään, ei miun ajotyylin

niinno ja saishan sitä woimaa tietty olla aina enempi, mut kyl tuollä pärjää