Kyllä sitä aina pitää koiruuksia keksiä... muuten elämä on tylsää ja yllättää itsensä katsomasta kauniita ja rohkeita ja mikä pahinta Reino tossut jalassa...
itse mietin kans koiruuksia auto kauppiaalle kun olin ostamassa Runneria itselle ja kuulin että paikalliseen liikkeeseen oli tulossa hyvä yksilö... menin liikkeeseen ja aloin kyselemään autoa... No, auto oli tulossa ja päivämääräkin oli tiedossa... tiesin kyseisen auton tarkkaan joten ehdotin myyjälle että otan auton siinä kunnossa kun se heille tulee... pitkien keskusteluiden lopuksi pääsimme kuin pääsimmekin sopimukseen ja autolle aiottiin sopia tarkempi hinta kun se on pihassa... eli sovimme että auto on mulle varattu... Noniin aika kului ja tuli päivä jolloin autojen oli määrä vaihtaa omistajaa... saavuin liikkeeseen ja myyjä tulikin ovella vastaan mutta autoa ei näkynyt missään... ensimmäiset sanat mitä myyjä sanoin ennen kuin kerkesin suutani avata... "minä olen sitä mieltä että se auto ei sovi sulle, ei sinun kannata sitä ostaa" aikani ihmeteltyä ja jo vähän ääntä korotettua myyjä sai sanottua että "Minä myin sen" sen jälkeen sai muuten myyjä kuulla kunniansa, suoraan ja suomeksi...
Jos metsään tahdot mennä nyt niin takulla yllätyt...
|