Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 06.11.2015, 18:40
Micco:n Avatar
Micco Micco on kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.768
Perusasetus

Onkohan siinä pumpun kyljessä sellainen kikkare johon menee pari vesiletkua, jos on niin se on säädin joka säätää pumppua ja kierroksia kylmänä. Jos se säädin takkuaa niin sit on kylmänä hieman alhaiset kierrokset. Omasta hiacesta ja lj.stä olen poistanu koko kikkareen kun alkoi sen akselin juuresta vuotamaan naftaa. Hiaceen tein kuusupolkimeen tangon jolla saa kierroksia nostettua kylmällä kelillä siksi aikaa kun rapaa laseja ja lj.ssä onkin "käsikaasu".

Tuohon hyytymiseen veikkaisin ilma vaivaa. Tankin sisällä tai läpiviennin kohdalta imuputki hapantunut puhki tai sit imee ilmaa jostain polttoainelinjaston liitoksista vaikka ei vuotaisikaan naftaa ulospäin, (läpinäkyvää letkua pumpun ja suodattimen väliin niin näkee onko ilmaa). Tai jos tankin sisällä imuputken päässä on karkeasuodatin, niin sekin saattaa olla tukkeessa (varovasti paineilmaa tankkiin päin imuletkusta ei paluuletkusta mikäli terranossa paluu letku menee edes tankkiin, niin saattaa röhnät irrota suodattimesta ja vaiva helpottaa hetkeksi).
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten