Terveppä terve kaikki höpönassut
Alko elämä käydä työauton kanssa tylsäksi(180 000 km samalla takatuuppari hisukalla), päätin vaihtaa kulkinetta.
Viron ihme hanurin alle, ja voi pojat mikä peli sieltä löytyikään...
Nyt on viikon ajan ajettu vikoja esiin:
-takajousien riippujen puslat loppu(mistä löytyy?)
-ohjaus "aika"väljä, lienee ominaisuus
-kuskin puolen etupyörän laakeri loppu?(mistä löytyy?)
-nelivedolla lukot päällä vedätetessä klonk, klonk,taka-akselilta
Siinä oli suurimmat viat 401 000 km ajetussa matukassa.
Kaksi ensimmäistä ei edes ole oikeasti vikoja...
Mutta kahden jälkimmäisen ja varsinkin viimeisen kanssa saattaapi mennä sormi suuhun.
Voiko noilla kahdella olla jonkinlainen syy/seuraus suhde toisiinsa? Ja ilmeisesti jakolaatikolle välitetään voima ketjulla? Mahtaakohan olla paha rasti vaihtaa (työkalut pysyy kyllä käsissä, paitsi jos käyrä nousee liikaa)?
Se että haukkasin pasquaa ei tullut yllätyksenä, määrä vain arveluttaa...