Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 03.11.2015, 20:23
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
Mitäs imusarjavaihtoehtoja tohon on? eikös se pysy kuitenkin ruiskumottina? Milläs tollasta säädellään sitte uudelle nokalle yms?
Käytännössä ainoa nykyään saatavilla oleva leimakelpoinen (= monipisteruisku) vaihtoehto on Hughes Engine:sin FI Airgap - käytännössä Edelbrockin Airgap (kaasarimalli) pikku muutoksin, että saa ruiskusuuttimet, bensakiskon yms. kiinni ja alkuperäisille paikoilleen. Edelbrockin valama käikäle se on, Hughes:in nimellä
http://www.hughesengines.com/Index/p...=&partid=24773

Minulla tulee aika mieto nokka tähän, tarkoituksena ei ole älyttömästi saada tehoa lisää, lähinnä niinpäin että pysyy suhteellisen alavääntöisenä ja vähän laajempi tehokäyrä. Toki tälläkin pitäisi saada lisää tehoa ja vääntöä, mutta ei tule mikään 2500-6500rpm kone, vaan optimialue on 1400-4500rpm. Juuri sopiva offikäyttöön ja päivittäiseen ajoon.
Pitäisi mennä vielä alkuperäisellä PCM:n softalla, mutta nähtäväksi jää..
Jos ei toimi, niin ainoa järkevä vaihtoehto on SCT Tuner:in hankinta, ja sillä ohjelmoidaan toimiva äly moottorille
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten