Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso
Mitäs imusarjavaihtoehtoja tohon on? eikös se pysy kuitenkin ruiskumottina? Milläs tollasta säädellään sitte uudelle nokalle yms?
|
Käytännössä ainoa nykyään saatavilla oleva leimakelpoinen (= monipisteruisku) vaihtoehto on Hughes Engine:sin FI Airgap - käytännössä Edelbrockin Airgap (kaasarimalli) pikku muutoksin, että saa ruiskusuuttimet, bensakiskon yms. kiinni ja alkuperäisille paikoilleen. Edelbrockin valama käikäle se on, Hughes:in nimellä
http://www.hughesengines.com/Index/p...=&partid=24773
Minulla tulee aika mieto nokka tähän, tarkoituksena ei ole älyttömästi saada tehoa lisää, lähinnä niinpäin että pysyy suhteellisen alavääntöisenä ja vähän laajempi tehokäyrä. Toki tälläkin pitäisi saada lisää tehoa ja vääntöä, mutta ei tule mikään 2500-6500rpm kone, vaan optimialue on 1400-4500rpm. Juuri sopiva offikäyttöön ja päivittäiseen ajoon.
Pitäisi mennä vielä alkuperäisellä PCM:n softalla, mutta nähtäväksi jää..

Jos ei toimi, niin ainoa järkevä vaihtoehto on SCT Tuner:in hankinta, ja sillä ohjelmoidaan toimiva äly moottorille