Tätä vinssi hommaa mietittäessä päädyttiin yhden vinssin sääntöön juuri sen vuoksi että se on kaikille tasapuolisempaa. Olen itse ajanut autolla jossa on vinssit kummassakin päässä ja vain yhden vinssin omaavalla autolla.
Pitää miettiä paljon tarkemmin ja se on enemmän ajokilpailua kuin vinssikilpailua. Lisäksi joutuu kesken kisan ehkä pyytämään apua kanssakilpailijalta, mikä taas parantaa yhteenkuuluvuuden tunnetta

Näistä kahteen suuntaan vetävistä oli keskustelua jo hyvissä ajoin ja kanta on se että jos sellaisella aikoo kilpailemaan tulla niin toinen suunta sinetöidään pois tai naru pitää muuttaa niin että vain toiseen suuntaan voi vinssata, eli ei ainakaan meidän takia kannata ruveta rakentamaan mitään hipo juttuja

Toki kuulemme kaikkia kannanottoja tässä asiassa.
Meistien laitossa/rastien viennissä pyrittiin ottamaan huomioon autoissa oleva vaijerin pituus, eli tarkoitus oli että kuitenkin joka rastille pääsisi kaikenlaisilla autoilla, niin pitkillä kuin lyhyillä, mutta totta on että hoojiin kanssa ei ole samaa mahdollisuutta joka paikassa kuin sutsukin pätkällä. Hyvin se vaijeri näytti mersusta ylettyvän kun sivusta seurailin

Vaijerin mitat meisteillä oli just sellaset kun sattuu siihen kohtaan sopimaan, joskus vaatii sen että apparin on mentävä rastin luo saadakseen selville miten pitkä vaijeri on= kaikille sama , eli kuuluu mielestäni kilpailuun

Järjestäjän autot eivät saisi olla esteenä rastin lähellä eikä reitillä, eli tähän on kiinnitettävä huomiota.
Sisään meno/ poistumis rasteille pitää tarkemmin vielä miettiä kohdat, itse mietin samaa jo kilpailun kuluessa. Joka paikassa ei kyllä pysty ruuhkilta välttymään mikä sekin on tosiasia.