Ainakin minusta tuntuu hieman sille ettei tuollaisten jousen alle tulevien korotuspalikoiden kanssa voi olla kovin tarkkaa, jos korotus on järkevän suuri (eli pieni) että korkeus ja alustageometria/pyöränkulmat pysyy kohtuullisina, niin jos se vaan on palamattomasta ja räjähtämättömästä materiaalista tehty niin ei luulis olevan iso riski vaikkei jotain tiettyö leimaa kyljestä löytyiskään.
Tuntuu tuo 2½" korotus vaan aika paljolta, varsinkin jos eessä on renkkukeula, etuvetareiden murrosten kulmat suurenevat aika reippaasti, luulis lyhentävän käyttöikääkin aikalailla. Miks tollaista kiesiä pitäis korottaa, oletan että nois uus auto rullaa pääasiassa tietä pitkin? Jokainen tietty päättää itse omasta autostaan, ei suunnitelmissa aina tarvii järkeä olla.
"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
|