Sori Lepa ja muut kerholaiset, ei kyllä pystynyt tulla vaikka olis ollut mielenkiintoa. Varmaan hieno päivä ollut siellä.
Eilen sitten vihdoin pyöräytin homman käyntiin sillä, että kuskasin muuttokuorman tarvepalkkia ja -putkea paikkakunnalta toiselle, tein pitkän listan mitä tarvii Motonetistä hakea, sitten kartoitin Lällin ruostepaikkoja ja ihmettelin kahvikuppi kourassa, kun päämekaanikko askarteli Lällin tööttiä toimimaan.
Olin vetänyt ratin niin kireälle, että se piti ottaa ulosvetäjällä irti.

Nyt Lällin kabiinissa on kuitenkin soma, pieni punainen nappi, jota painamalla kuuluu TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT.
Töötti on väsätty uusilla johdoilla, vanhat jätettiin rauhaan silleen, että jos haluaa kuitenkin joskus orkkisratin paikalleen, niin senkun laittaa ja siinäkin vielä toimii töötti.
Tänään menen sinne Motonettiin hankinnoille.

Valitettavasti joutuu kyllä Lällistä jokaisen ikkunan käyttämään irti, niin ja ne "kattokourut" on revenneet auki molemmin puolin ja vesi pääsee sieltä autoon sisälle. Että sikäli aika työläät peltihommat tulossa.
Edit: Onko muutes Mr Nelivedolla mitään arvausta siitä, miksi toi Lälli on hieman kallellaan oikealle (ja haittaako se)?
Loppuun vielä asiaankuuluvia rakennuskuvia.