joo tuli Worryssä "ajettua" kaik neljä kierrosta, Lammas ei oikeen halunna uamulla lähtee tulille ni sit kosanilla ecua lämmittämäl saatiin henkiytymään, joku kylmäjuotos tms lie vittuilee ku tuolleen hukkaa syttyvirran ja pa pumpun "ajoluvan", sähköautot on tälläsiä prkl

eihä se tuoho käyntihäröön loppunu, tokal kiekal ratkes kytkin, tai kytkimen käyttötanko, ehket maaliman historian paskin systeemi tuos manuaalijeepis ku koko poljin ja käyttövoima on yhen muovilenssin varassa prkl, polin pomppaa hypyissä ja pompsuissa ylöspäin ni sillo lenssi irtoo ja vipstaaki tulee lattialle potslojo ja ei ou enee kytkytintä autossa.. sit yhenäkin pomppas lämmöt tappiin ja loppukaneettina aikamme tapeltiin ni tult keskeytys, ko kannentiivari palo ja lie menny vähä muutakii. kans on pöydällä tosin jo ku Henkka halus purkoo näkyville ja varuilta et jos luumäellä parin vkon perästä viel ajettas yks kapina enne talavitaukoo..
mut männään aikajärjestykses, ennen kisaa tehtii viel vikana iltana Tonin kans tälläsiä kötöstyksiä ku koeajun jälkee tuli pari vikaa ilmi...
norjan kromi oli syöny akselin korvakot ni piti alkaa tekemään uusia..
tälläsii saa tehneen 4mm levystä rälläkällä ja akkuporalla, meil on vähä vajaat nuo koneistusvehkeet hallil..
sit näppäsin nopeesti "bumpstopin" apparin puolelle, toimii muuten tosi hyvin ku pehmee pohjaanlyönti

20x30x1,5 profiilia ja pari mini koon "moottoripuslaa"
pakollinen pre race joustokuva, tällei ehket piäse kyl kaikkien safarien makkaranpaistopaikoille, mut jousitus on "sääjetty" ns kovaan ajoon, apukuski Tonin sanoja lainatakseni "meno tasottu koko ajan mitä kovempaa ajettiin", eli hitaas on aikamoinen möykkyjyrä, mut reippaasti lapikasta ni suorastaan lentää kivestä toiseen ja aikusen oikiasti oli hyvä ajaa siel kontteikos, vaikkei pitkään saanukaa rällätä
sit pakollinen vetolenkki ja nuoli et pelastusvoimat voip hinata mahollisesti halvaantuneen uber race kilpurin takas kotitalliin
sit tää onkii jo kisan jälkeistä, mein ykköskuski Henkka tutkii et mitä me Tonin kans on saatu hajotettuu

huomatkaa päämekaanikon kyynärsauvat, mies ei viel kestä kunnolla tolpillaan ku autoo vasten nojaten, mut ei vaikuttanu kansipokan alottamisee mitekää
parikytä minsaa myöhemmin..
siit tunti eteepäin on tuhot jo selevillä..
Henkan raportti lainattu tuolt nuamaruamatun puolelta:
Pahvi palanu.. 6 mukissa vedet, 4-5 pyttyjen välistä palanu ja imusarjan tiivistekki palanu.. Pojat ajana lämpöseks

ilmanko ei käy..
et semmone "kisaviikonloppu" meillä