Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 29.10.2015, 11:33
Vilbo Vilbo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.07.14
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 112
Perusasetus

Aussien foorumeilla on paljon jauhettu nimenomaan 12H-T:n turbon päivittämisestä. Järjestään pitävät tuota Garretin 60-1 kompressoria turhan suurena ahtimena jos ei hae tehoa vain yläkierroksilta ja silloinkin melko kehnosti toimivana pitävät 12H-T:n puhaltimeksi.

Suosituin/helpoin/halvin päivitys on vaihtaa 7MGTE supran kompressorikotelo ja itse kompressorisiivet tai se keskiyksikkö tuon HJ61:n pienempään turbiinikoteloon (merkitty 58020 tai 58040) . Isomman kompressorin yhteydessä suositellaan 360 asteisen liukulaakerin asentamista.

Turbiinin siivet kun on näissä CT26-ahtimissa saman kokoisia mallista riippumatta ja turbiinin kuoret käyvät ristiin.

Tämä lanka kannattaa lukea jos vain englanninmaan kieli taittuu.
http://forum.ih8mud.com/threads/the-...thread.802797/
__________________
Ruoste on ystävä.

Viimeksi muokannut Vilbo : 29.10.2015 11:40
Vastaa lainaten