Aussien foorumeilla on paljon jauhettu nimenomaan 12H-T:n turbon päivittämisestä. Järjestään pitävät tuota Garretin 60-1 kompressoria turhan suurena ahtimena jos ei hae tehoa vain yläkierroksilta ja silloinkin melko kehnosti toimivana pitävät 12H-T:n puhaltimeksi.
Suosituin/helpoin/halvin päivitys on vaihtaa 7MGTE supran kompressorikotelo ja itse kompressorisiivet tai se keskiyksikkö tuon HJ61:n pienempään turbiinikoteloon (merkitty 58020 tai 58040) . Isomman kompressorin yhteydessä suositellaan 360 asteisen liukulaakerin asentamista.
Turbiinin siivet kun on näissä CT26-ahtimissa saman kokoisia mallista riippumatta ja turbiinin kuoret käyvät ristiin.
Tämä lanka kannattaa lukea jos vain englanninmaan kieli taittuu.
http://forum.ih8mud.com/threads/the-...thread.802797/