Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 28.10.2015, 07:03
jakaraik:n Avatar
jakaraik jakaraik ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.12.12
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 112
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
Ihmettelinki, miten ihmiset on näitä toteuttanu, kun GMC:n 2-lehtiset etuset on päistään 8cm leveet, ja keskeltä 7cm. Noi takapakat vaneissa ja jeepeissä on 6,5cm leveitä, niin en uskonu, et se etukiinnike ois puristunu niin nätisi kasaan saati et u-pultit olis sitonu, niin otettiin C304 volvosta telin keskimmäiset latit ja laitettiin ne lisäksi alimmaksi... Samalla vaihettiin paksummat sydännaulat eli porattiin isommat reiät orkkislateihin. FSJ-jeepin takapakat olis muuten laitettu, mut ne tosiaan oli 5cm pidemmät ja 1,5 cm kapeemmat.
Jostain jenkkisivulta apinoin tuon oman ratkaisun, alkuperäiset blazerin takajouset eteen.
Etukorvake istui hyvin 52" jousilla tuossa kohtaa, eli yhden reiän eteenpäin.
Click image for larger version

Name:	etukorva.jpg
Views:	200
Size:	85,7 Kt
ID:	64843

Taakse joutui poraileen uudet kiinnitysreiät yhtä lukuunottamatta.
Click image for larger version

Name:	takakorva.jpg
Views:	199
Size:	81,6 Kt
ID:	64844

Latien leveys ongelma korjaantui tuollasilla muovi prikoilla riippujen ja etukorvien väliin.
Click image for larger version

Name:	riiput.jpg
Views:	203
Size:	66,8 Kt
ID:	64842

Tuolla tavalla akseli siirtyy hieman eteenpäin, mutta haitanneeko tuo. Kardaanin mitta riittää ja ohjauksessa riitti säätövarat.
__________________
www.jrasennus.fi
Vastaa lainaten