Näytä yksittäinen viesti
Vanha 24.01.2005, 07:52
Tapsa_ja_Dumbo Tapsa_ja_Dumbo ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 28.04.04
Sijainti: Kirkkonummi
Perusasetus

Jos haluat "jokapaikan renkaat" ni kolme kierrosta pitää ostaa. Mulla on Hakkapeliitta LT 235/85-16 nastarenkaat talveks, sit ne 33 LTB pampersit metsään ja kesäks pitäis vielä jotkut hommata jos tulee ajeltua yhtään enempi kadulla. Noi vanhat mutiaiset mitkä mulla on ku ei o ihan pyöreitä enää... eikä LTB:t ole siten juurikaan "huonommat" kadulla.....

Ja jos on lumen alla kunnolla routa maassa ni ei noi hakkikset o ollenkaan huonot mettässäkään. Etenkään jos lumen alla on jäätyneitä / valmiiks kiillotettuja reittejä.

Ai niin, ne spacerit on ulkohalk 100mm (tein 100mm alu-pötköstä), etupäässä iskarin reikä 50mm (mä tein kyl 52mm), pulttien reiät on 10,5mm ja nämät reiät ovat 70mm päässä toisistaan. Jos teet yli 25mm paksut niin iskarin alapää ottaa kiinni tohon sisäreiän kylkeen ulosjoustossa. Riippuu toki iskaristakin. Tästä pääsee siten, että teet samanmoisen lätkän 2-3mm teräslevystä ja paat sen ton alumiinikiekon päälle (siinä pitää sit sisäreikä olla pienempi, ulkomuistista 20mm - mittaa iskarin puslat) ja kiinnität iskarin alapään siihen. Täs kohtaa pitää jatkaa myös jarruletkuja, joska ulosjousto kasvaa. Niin, ja niiden kiinnityspulttien kierrehän on 3/8 UNF - tarviit pidemmät (jotkut V12 jaggen laatikon ja koneen väliset pultit on sopivia... )

Tapsa

- - You set the bar too high and everybody's going to disappoint you - -

Edited by - Tapsa_ja_Dumbo on 24/01/2005 09:15:02
Vastaa lainaten