Näytä yksittäinen viesti
Vanha 27.10.2015, 21:42
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand Näytä viesti
Täytyy kyllä sanoa, että olen joutunu palautetta antamaan ihan riittävästi tuonne rengasbisneksen suuntaan pyöränpulttien/mutterien kiristyksestä. Ja ihan kotoperäiseltä vaikuttaville idiooteille. Ihan sama kummat tekee sutta enemmän, liikkaa sitä tulee joka tapauksessa!

On se kumma että isolla pulttipyssyllä pitää paukuttaa hlö-auton aluvanteitakin kiinni niin että ei meinaa irti saada metrisellä varrella!?! Vitun pässit..
Ja nosturilla on nosteltu helmoja ja tukivarsia paskaksi vuosikymmenien kokemuksella.. Ihan Suomalais-Ugrilaisella syntyperällä.

Jos tässä on nyt puheenaiheena autojen alkuperäiset tunkit, niin ei ne ole turvallisia, missään mielessä järkeviä, eikä kovin hyvin hommaan sopivia renkaan vaihtovehkeitä monessakaan tapauksessa.

Kyllä noita "osaajia" syntyy täälläkin, kaikkien ei tarvii edes muuttaa muualta sellanen ollakseen.
Johtunee siitä että nyky kvarttaali aikoina rengasliikkeissä ei ole enää asentajia kuin muutama ja loput on sesonki moniosaajia. Eli joka päivä kun saat lopputilin niin so what...

Ite oon alkanu kääntyä sille linjalle että oon alkanu välttelemään Suomalaisissa käsissä olevia ruokapaikkoja mutta se on toisen topicin aihe se....
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa

Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten