kummasti tuloo noita rakentelupuuskia, täysin yllättäen ja kuin salama kirkkaalta taivaalta

Viimeksi kesäloman kulmalla tehtiin oikeasti töitä, sittemmin ollut hiljaista, päivitellään kuitenkin tästä näitä saavutuksia hiukkasen.
Kuskin lattia tuli väkästeltyä, mielessäni lohduttauduin että tämä on se viimeinen palanen. Hyväuskoista höpinää, niin vissiin

Päädyin kokeilemaan tälläistä "kattopelti" ratkaisua, jonkun projektista vähän kopioin mallia ja hyvä tuntui tulevan. Tukeva on meinaan ainakin, tehty taas tutusta millikaksvitosesta. Kuva on vähän huono, tavaraa päällä ja ties mitä mutta idea näkyy kuitenkin.
Harjoittelin myös tinaamista tuohon helmapalkin ja kynnyspellin väliin. Ei se nyt niin karmeaa ollut kuin puhutaan
Löytyi sieltä parempikin kuva, tässä jo penkin kannakkeetkin asennettuna. Jännä homma kun vertaa näitä, ihan ku ois eri kaveri tehnyt kuskin ja apparin puolet.
Penkin korvakkeissa oli melkoinen säätäminen. Ehkä tuli oltua hiukkasen liiankin tarkka, mutta toisaalta kyllä se vituttaa vinksallaan istua. Hankala ottaa mittoja kun mikään paikka ei ole suora. tämä ratkaistiin siten, että tuupattiin rautapalkki vinkoilla kiinni kattoon ovien karmien väliin. Siihen sitten uskalsi jo hiukan luottaa. Penkeiksi en enää huolinut japanilaisen ergonomiainsinöörin tuotteita, vaan turvauduttiin saksalaisiin laatutuotteisiin jotka on valmistettu päästöjä kaihtamatta

GT-astran penkit löytyi naapurikyliltä sopivasti, joten sellaiset susukiin piti laittaa. Kuvaa tästä ei vielä ole mutta ei ne penkit siitä kummemmaksi muutu.
Ilo oli katsella puhtaaksi hinkattuja peltipintoja, aijai kun näytti hyvältä. Kummasti se puhdaskin pelti oli ruostunut. Mitä opin tästä, pohjamaalia jatkossa edes pieni huntu, löysin tuollaisen punaisen hitsausprimerin jota olen nyt suihkinut joka paikkaa mikä näyttä hankalalta maalata jatkossa (kotelot jne).
Ja vihdoinkin maalia pintaan... alkaa näyttää pikkuhiljaa valmiilta.. no itseään on helppo huijata, vielä on "pari" pikkujuttua tehtävänä
Ja sormikin osu vähä kuvaan