Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JiiPee
Turbo tai ei, niin pumpun säätäjää modaamalla. Dieselpajalla tekevät siitä säätimestä vakiokierrosversion. Silloin saa säätäjästä yleensä halutun tarkkuisenkin, eli kuinka nopeasti se reagoi kuorman muutoksiin. Kompressorin kanssa sillä tarkkuudella ei liene niinkään merkitystä, mutta generaattorikäytöissä sillä on suora vaikutus tuotetun sähkön jännite- ja taajuusvakavuuteen.
Tee-se-itse-budjettiratkaisu voisi olla sen vakionopeussäätimen lisäksi myös joku tällainen: jos siitä pumpulta saa maksimikierrokset säädettyä niin alas, että ollaan halutuilla työkierroksilla. Silloin kaasuvipu pidetään työn aikana maksimiasennossa ja pumppu antaa ainetta säädettyä enemmän vain, jos kierrokset menee alle sen säädetyn maksimin. Olisi ainakin halpa kokeilla, miten toimii.
|
Jaa et se on noin "helppoa" Täytyypä kysellä parilta tutulta diesel asentajalta, et jos pumpun käyttäis niillä
Toi hanat auki homma ois varsin toimiva kun kestää hetkellisesti 2000rpm ja sit menee lamellit solmuun, niin ei olisi sitä vaaraa, et joku menee pukkimaan vipuja
__________________
Positiivinen rasismi?
Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
|