joo, elikäs tallikaverin kans on tässä vuos jo mietitty et ruvettas ajelemaan nuita officrossikisoja sillee puolhuvikseen ja ehket jopa tosissaanki. vaan ei tuntunu oikee soppelia aihioita osumaan kohalle, siis tarpeeks halapoo

tuli sit kesällä hankittua sielt oulusta se yks musta XJ, josta piti tehä crossari, mut Henkka ei sit oikeen ihastunu tomaatilla ajamiseen, ni pellitin sen ja leimasin talaviautoksi.. Henkka on jotekii jäänynä koukkuun taunuksien keppivaihteisiin ni automaatti ei taivu sen käsissä sillee kivasti (tarpeeks kovaa) ja talavella suoritettu koeajo Barbi jeepillä mutikat alla päätty kääntöpaikalla sellasee 80kmh perse edellä penkkaan sukeltamisee, ajamallaha se sielt nous, mut valitteli kovasti et manuaalilla ois taittunu, tai jotakii..

sithä myö koitettii ajjoo sil SBonus Vitaralla, mut suiza kärsi kroonisesta tehonpuutteesta ja oltha se vähä pien kahelle tän kokoselle ukollekii, eli vaihtoehot ois ollu rakentoo hirmune woimakone suizaan ja tuunata alusta (mikä särettiin) uusiks, tahi ettii paremp aihio.. sit tult Savulla myyntii tuo manuaali XJ ja siitähä pit heti sit pienen tuumailun jäläkeen akkiloija kaupat ja nyttehä tuo keksintö lepuutteloo Hells Tuners Garagen suojissa, eli siel missee kaik ylipiättömät ideat lähtöö tulile ja autosta tehää näyttelytasoo nollabudjetila
mutjoo, ihe aiheesee, täähä on rakentelutopikki, eikä mein tallin historiaa mis kerrotaa mite ei aina osata piättee asioita
tälläne nättimys sielt meile suapu
täs tehää custom made takajousitusta XJeeppiin, venyvyys ei ollu se the juttu vaa et ottaa tilmua vastaa ihan **rpänään
täs tuota etupäätä, eli "budged boost" osat 4x4partsilta, eli spaceri ja UUDET iskarit

alatukivarsiksi vaihettii rough countryn HD "mutkamallit", toimis vähä paremmi ehkä 3" korotuksella, mut oli hyllys ja selkeest vakioita vahvemmat, pelaa tuossakii
the stance, osu aika kivast kohallee DIY takajousien kans, jotka korottaa 2" pelkällä jousipakalla
ja viimene silaus, renkaat tekee maasturin waka wanha Dueler MT, takaa pidon tai sen puutteen, oli rataolosuhteet mitä tahaasa
aikaa koko paskeeseen käytetty 15h

siis kulissien takana tehtiin paljo muutaki, kiroiltiin, välil itkettii, huudettiin ja kiroiltiin lisää. tutkittii tekniikkaa ja duunattiin ns "pellin alle" kaikkee salasta juttua, mikää pultti ei auennu suosiolla, about kaikki hajos käsiin ja piti rakentaa uudelleen, mut autoo on kevennetty sellai 50-100kg ja sen offroad ominaisuuksia huononnettu ainakin 50%

to/pe viimenen silaus ja lauvantaina katotaa mite tallin ykkosmekatsulta onnistuu kuskin hommat, ko mein uber rattimies Henkka ei pysty viel loppuvuotena ajaa autoo ko mies ite on remontis.. apumekaanikko Toni P hoitaa kartturin ja apparin tehtävät ni nähää mite tiimi toimii, vai toimiiko ollekaa, eniveis Worrys nähään