Ihan noinniinkuin sivusta seuranneena, mutta miksi ihmeessä te jotka saatte surkeaa kohtelua konttoreilla joissa ei osata/ haluta selvittää asioiden oikeaa menettelytapaa, ette laita Trafiin selvityspyyntöä ko. aseman/ asemien toimintatavoista?
Olettehan te maksavia asiakkaita, mutta silti on offipalstallakin käytävän keskustelun perusteella hämmästyttävän monia konttoreita jotka eivät tarjoa sitä palvelua josta niille maksatte. On paljonkin asiansa osaavia katsastusmiehiä ja -naisia, ja on paljon hyviä konttoreita. Mutta niitä läpeensälahoja mätäpaiseita ei ikinä saada korjaamaan tapojaan, jos niiden toiminnasta ei mene Trafille mitään tietoa. Olen ennenkin sanonut, ettei asia voi olla niin että laillisesti ja asetusten mukaan tehtyä ajoneuvon muutosta ei suostuta muutoskatsastamaan, koska konttori ei osaa asioitaan, eikä halua/ jaksa ottaa asioista selvää..