Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN
sillon siulla paranee kyyti jo merkin vaihdon seurauksena hirmusesti  jenkki on aina jees
tosiaan korotuksen jäläkeen aina pyöränkulmat säätöön kun kerran tiekäytössä, vaikuttaavat aika paljon siihen kyydin laatuun ja ajomukavuuteen
sit kantsii vähän mittailla tuota rengastusta, täyspäisen näkösen voi saada kapeemmallakin, mut korkeemmalla. meleki kaikissa autoissa on joku "kipuraja" missä kohin se vierintävastus rupee kiusaamaan enempi, patrollis esm pieneni 2 litraa satkulle 31" => 33", mut sit 35" otti puol litraa takasin huonompaan. eli rengashomma on vähän sillai et missä kohin moottori ja välitykset natsaa rengastuksen kanssa, jos kilsoja ei tuu paljoo ni ei merkkaa mitään, mut jos ajaa 50tkm vuosi, ni se litraki on jo aika helevetisti loppulaskussa 
|
Näinhän se menee. Enimmät ajot tulee Toyotalla joten siksi otin siihen just uusiksi renkaiksi 285/70 R17 nykyisten 33x12,5 tilalle jos veis vähän vähemmän kun on kapeampi.
Ei tohon Silveradoon tuu kun max 10 000 vuodessa niin ei kauheita merkkaa kulutus. Kyyti on kyllä etenkin asfaltilla tosi hienoa!

Ja kyllähän maavarakin on ihan kohtis etenkin kun saan ton roikkuvan pakoputken vedettyä ylempää reittiä. On vaan niin tottunut Geen kanssa meneen siitä mistä huvittaa että hetki menee totutellessa... Varmaan 33x12,5" tulee alle nyt aluksi ja katotaan miten niillä pärjäilee.