Päivitellään muutama kuvatus tännekin mitä löytyy vanhasta nissanista kun oikein kaivaa

No mätää tietenkin. Oli pikkuisen päässyt apparin puolelta korinkannake takalattian kohdalta sanotaanko huonoksi......
No onneksi on maastoauto niin on mahdollista tehdä vähän inhimillisemmät työasennot kun rupeaa karkoittamaan ruostepeikkoa.
No taistoon sano sotilas kun soppa loppui ja ruvettiin vääntämään korikannaketta uusiksi sitten oikein kaikkien taiteen sääntojen mukaan. Mukamas. Olisi pitänyt ottaa oikein mitat niin olisi voinut kloonata kun tarttee kuitenkin jossain vaiheessa taas paikata lisää
Samalla tuli sitten pisteltyä muutama muukin paikka paremmin kiinni kun löytyi yllättäen vähän lisääkin mätää. Ei enää viittinyt ottaa kuvia olis vaan ruvennut masentamaan.
No paikasta tuli pari otettua tosin eipä niistä oikein mitään tolkkua saa mutta laitellaan nyt näytille kuitenkin.

Ylhäältä
Ja tietenkin alapuolelta sama paikka;
Samaan hikeen tuli sitten laitettua vähän tujumpaa "työvaloa" kattotelineeseen kiinni aika hyvän tehoiset on ja näppärän kokoiset. Eikä häikäise konepeltiin kun on pistekuviolla.
Seuraavaksi sitten katsellaan jos niistä takajarruista saisi otettua muutaman kuvan
Kuulin tornihuhua että GR:n takajarru kilkkeet menis niinku melkein itsestään paikoilleen tohon vanhaan akseliin ainakin osittain? Joten kertokaa jos näin on ja onko muita järkeviä toimivia ratkaisuja tohon takalevyjarru rojektiin? Budjetti on aina tiukalla mutta koitellaan nyt kuitenkin jotain saada aikaan.