Näytä yksittäinen viesti
Vanha 15.10.2015, 04:08
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Niin, mullekkin tyrkyttivät tota 4G langatonta kun muutin vuos sitten, mut kuuluvuus oli tällä(kin) alueella vaan 3G. Vättivät, että kun 4G tulee, niin se on parempi kuin kiinteä....asentaja kun kävi muuton yhteydessä kytkemässä, katteli hymyillen ja sanoi, et niinhän ne kovasti väittää, mutta.....
Aijoo tosiaan. Muisti palailee pätkittäin. Se 4G ei tosiaan täällä edes aluksi kuulunut, kun se mulle myytiin suurin lupauksin. Tai siis kuului se Lohjalla, mutta ei nyt just tässä meidän nurkalla. 3G:llä olen siitä saakka mennyt sitten. Nyt sitten huomasin sattumalta, että 4G:kin "kuuluu" täysillä pykälillä, mutta se on kyllä tosiaan ihan täysin käyttökelvoton, edes perus netinselaus ei onnistu.
Saunalahdesta yritettiin pakkomyydä puhelimitse mulle kiinteää laajakaistaa viime viikolla. Että kuulemma kun mobiilikäyttö vaan kasvaa, niin kannattaa kotiin ottaa kiinteä. No en ottanut ja tulikin nyt mieleen, että mobiilia nimenomaan kehuttiin, että se on parempi kuin kiinteä...sitten joskus. Taidan mennäkin sinne liikkeeseen kyselemään. Prkl.

Vastaa lainaten